Про мене



Галич 

 Наталія Володимирівна



  1. Посада вчитель української мови та літератури
  2. Педагогічний стаж роботи: 22р.
  3. Кваліфікаційна категорія «вища»
  4. Звання: «старший учитель»
  5. Педагогічне кредо: «Посіяти зерно любові до життя, людей, України у серці кожного школяра – найважливіше у роботі вчителя»
  6. Інноваційні форми роботи та технології, що використовую: проектні технології: дослідницькі, ігрові, творчі; технології: кооперативного навчання; колективно-групового; ситуативного; опрацювання дискусійних питань; імітаційні інтеракції (ділові ігри, диспут, „мозковий штурм”…). З успіхом застосовую на уроці сенкан, твори–перевтілення, кросворди, ребуси, лінгвістичні казки, мультимедійні презентації, вікторини, ігри.
Народилася 1971 року в м.Рівному. Закінчила загальноосвітню школу № 1, згодом Рівненський педагогічний інститут. Де б не бувала, завжди, як у рідну домівку, поверталася до свого міста. З 1992 року почала навчати української мови та літератури учнів найстарішої та, безперечно, найкращої школи № 3. У час, коли країна здобула незалежність і відроджувалася, педагогічний колектив закладу з піднесенням почав викладати навчальні предмети українською мовою. Надзвичайно приємно було стати учасником змін.

Вважаю, що для вчителя важливим у взаєминах з учнями є:

  •  щира симпатія до них і тонке сприйняття їхніх безпосередніх потреб;
  • володіння ситуацією за будь-яких, навіть найнесприятливіших, обставин;
  • уміння за допомогою гумору, добродушного жарту «розрядити обстановку», що загрожує неприємними наслідками;
  • послідовність у своїх вимогах, толерантність, поважне і однакове ставлення до дітей;
  • гуманне мислення, здатність бачити в дитині не учня, а людину, що навчається;
  • ціннісний підхід до дитячої особистості, повага самобутності, розуміння того, що дитина є суб’єктом власного життя, має свою життєву історію, власне «Я», свій внутрішній світ.

У людях найбільше ціную порядність та щирість, почуття патріотизму.

Клас, в якому працюю і який люблю:

Робочий кабінет:






Немає коментарів:

Дописати коментар